.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهمن فروتن سرمربي شموشك نوشهر شد

بهمن فروتن" سرمربي سابق تيم فوتبال شموشك نوشهر در فصل ‪ ۱۳۸۴- ۱۳۸۵‬در رقابتهاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران و ‪ ۱۳۸۵ - ۱۳۸۶‬در ليگ دسته اول از امروز پنجشنبه هدايت اين تيم را براي بارديگر برعهده گرفت.
1387/01/29-20:03:30
بهمن فروتن" سرمربي سابق تيم فوتبال شموشك نوشهر در فصل ‪ ۱۳۸۴- ۱۳۸۵‬در رقابتهاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران و ‪ ۱۳۸۵ - ۱۳۸۶‬در ليگ دسته اول از امروز پنجشنبه هدايت اين تيم را براي بارديگر برعهده گرفت.
وي كه در ابتداي فصل كنوني رقابتهاي ليگ دسته اول جاي خود را بر روي نيمكت رهبري شموشك نوشهر به "محمدعلي فلاح دار" واگذار كرده بود بار ديگر به نوشهر بازگشت تا اين تيم را از سقوط به ليگ دسته دوم باز دارد.
تيم شموشك نوشهر به رهبري "محمدعلي فلاح دار" در ‪ ۱۸‬بازي در گروه اول ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور صاحب ‪ ۱۹‬امتياز است و در مكان يازدهم جدول قرار دارد.
"فروتن" در گفت وگو با خبرنگار ايرنا ضمن سخت و دشوار خواندن كارش براي نجات شموشك از سقوط بيان داشت: تنها اميدواري من انسجام و وحدت بازيكنان براي بقاست .
وي افزود: آنان گفته‌اند كه با همه وجود در اين چهاربازي پاياني مي‌جنگند تا شموشك در ليگ دسته اول بماند.
وي انگيزه خود از بازگشت به شموشك آن هم در شرايطي كه اين تيم در حال سقوط به دسته دوم كشور است علاقه فراوانش به اين تيم ، نوشهر و مازندران عنوان كرد و گفت: اگر هر تيم ديگري به غير از شموشك در چنين شرايطي بود و خواستار من مي‌شد نمي‌پذيرفتم.
"فروتن" گفت: چهار بازي بسيار دشوار پيش رويمان است كه بايد امتيازات لازم را كسب كرده و بقايمان را قطعي كنيم با اينكه بازيهاي شموشك در اين فصل را نديده‌ام اما اميدوارم كه موفق شويم.
وي افزود: بچه‌هاي شموشك به من گفته‌اند كه براي اين تيم سر مي‌هند و به همين خاطر بسيار اميدوارم.
تيم فوتبال شموشك نوشهر در چهار ديدار باقيمانده خود به ترتيب به مصاف تيمهاي گل گهرسيرجان ، كاوه زنجان ، استيل آذين تهران و شاهين اهواز مي‌روند كه تيمهاي كاوه و شاهين بايد در نوشهر رو در روي شموشك قرار گيرند.
اين تيم در نخستين گام با هدايت بهمن فروتن روز سوم ارديبهشت ماه در سيرجان به مصاف تيم گل گهر اين شهرستان مي‌رود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.